Es isigny le buat fútbol - Abang buat apa tu - 1

Category

Abang buat apa tu - 1 - Es isigny le buat fútbol

Abang buat apa tu - 1 1

Semang rumah lelong boleh beli tapi pakai nama org lainada je aku tgk org buat camtuguna proxy matjoe memang tak indah tapi kena ingat kalau bankrap.

Abang buat apa tu - 1 2

Jangan nak mengarutpapa suruh study kat sana bukannya menguratni mesti abang yang ajar perkataan yang mengarut ni tepat sekali tekaan ibu dan apa yang abang.

Abang buat apa tu - 1 3

Dalam kehidupan seharian jika rujuk kepada agama islam dalam membuat apaapa keputusanpun seeloknya di buat dengan mesyuarat nabi dah ajar sahabat bermusyuarat.

Abang buat apa tu - 1 4

Span classnews_dt17082008spannbsp018332sebelum aku mula aku nak ucapkan tahniahlah kepada warga kerja sexmelayu ini klassssssssssss gitu sejak masok ke sini dah berapa kali aku bawak awek.

Abang buat apa tu - 1 5

Span classnews_dt02112010spannbsp018332dia cakap tu lampu enjinada something wrong kat enjin tucuak dah aku.

Abang buat apa tu - 1 6

Hay bawangrian kamal dan zizan bg aq sama je x semestinya emma ni jahat mereka tu baik sbb tinggalkan emmasalah tu si kamal tu da bertahan dgn si intan.

Abang buat apa tu - 1 7

Terdahulu emma ada berkongsikan sekeping gambarnya bersama syed ketika bercuti di dubai berserta dengan ucapan hari lahir buat jejaka itu malah mereka berdua juga.

Abang buat apa tu - 1 8

Iye sebab aku tak mengalami jadinya aku kurang paham la maksud korang tu tapi aku cuba nak selesaikan masalah korang duk fikirfikir eh apa kata aku jual produk.

Abang buat apa tu - 1 9

1 pukul buttercup dan gula kastor hingga kembang tapi tak lah sekembang kita nak buat kek tu tau separa kembang je la kot 2 masukkan telur dan pukul lagi.

Abang buat apa tu - 1 10